L'amichi chì pescanu spessu sanu chì generalmente scegliemu rete di pesca più flessibili. A pesca cù stu tipu di rete di pesca pò spessu ottene u doppiu di u risultatu cù a metà di u sforzu. E rete di pesca sò generalmente fatte di nylon o polietilene, chì sò morbidi è resistenti à a currusione. I stili di rete di pesca sò destinati à diversi banchi di pesci, è ponu generalmente esse divisi in diverse categurie. Indipendentemente da u tipu di rete di pesca, a rete di pesca chì pò risponde à e seguenti cundizioni hè una bona rete di pesca.
1. Fighjate
Verificate s'ellu ci sò sbavature nantu à a rete di pesca, chì ponu graffià facilmente u pesciu. A qualità di a rete pò esse ghjudicata da i sensi. Dopu tuttu, a rete hè u strumentu u più cumunimenti adupratu in u prucessu di ripruduzzione in u futuru. A rete chì hè faciule da ferisce u pesciu ùn deve esse aduprata. U pesciu feritu hè faciule da infettà cù diversi batteri.
2. Toccate
Verificate a qualità di a rete di pesca tuccendu a rete per sente s'ellu u materiale di a maglia hè dolce. E rete di pesca assai dure ponu diventà più dure in u futuru. Tali rete di pesca anu generalmente una corta durata di vita è ùn ponu micca resiste à a corrosione di diversi disinfettanti.
3. Tira
Tirate una parte di a rete per vede s'ellu hè faciule di tirà u filu. Sè u filu si stacca cù una ligera tirata, significa chì a qualità ùn hè micca bona; soprattuttu quandu si pesca certi pesci chì reagiscenu più eccitatamente, a rete si romperà. A dimensione di a maglia di a rete da pesca pò esse ghjudicata secondu a dimensione di u pesciu chì hè catturatu è l'usu specificu.
Sceglie una rete di pesca durevule è di alta qualità hè a cundizione fundamentale per l'acquacoltura è a pesca.



Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2023