1. Materiale
Avà i principali materiali di a lenza di pesca in u mercatu sò a lenza di nylon, a lenza di carbone, a lenza in PE, a lenza in Dyneema è a lenza in ceramica. Ci sò parechji tippi di lenza di pesca, in generale, pudete sceglie lence di nylon sè ùn sapete micca cumu scegliele.
2. Brillantezza
Eccettu per e lence intrecciate, a superficia di l'altre lence deve esse brillante. E lence trasparenti ùn ponu esse culurite, è e lence culurite ùn ponu esse biancastre. Altrimenti, a lence avarà prublemi di qualità.
3. Data di pruduzzione
A lenza hà in realtà una certa durata di conservazione. S'ella hè almacenata per un bellu pezzu, a lenza invechjarà, diventerà fragile è a resistenza diminuirà.
4. Diametru è planarità
U spessore di a lenza di pesca serà marcatu cù un numeru quandu hè cumprata. Più grande hè u numeru, più hè spessa è più grande hè a so forza di trazione. Più hè uniforme a lenza di a rete di pesca, più stabile hè a prestazione.
5. Forza di rottura
A forza di trazione di a lenza hè ancu a chjave quandu si sceglie una lenza. Per u listessu diametru di lenza, più grande hè a resistenza di rottura, megliu hè a lenza.
6. Elasticità
Tirate fora una sezione è fate un grande cerchju, è poi allentala. A lenza di pesca di megliu qualità tornerà à u so statu originale in pocu tempu. Una bona lenza di pesca deve esse assai dolce.



Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2023