• banner di pagina

Cumu sceglie u film di serra adattatu?

Ci sò parechji tippi di filmi di serra, è i filmi di serra diversi anu diverse funzioni.Inoltre, u grossu di u film di serra hà una grande relazione cù u crescita di i culturi.U film di serra hè un pruduttu plasticu.In l'estiu, a film di serra hè esposta à u sole per un bellu pezzu, è hè faciule d'età è diventate fragile, chì hè ancu ligata à u grossu di u film di serra.Se u film di serra hè troppu grossu, pruvucarà un fenomenu di anziane, è se u film di serra hè troppu magre, ùn puderà micca ghjucà un bonu rolu in u cuntrollu di a temperatura.Inoltre, u gruixu di a film di serra hè ancu ligata à u tipu di culturi, fiori, etc. Avemu bisognu di sceglie diverse filmi di serra secondu i so abitudini di crescita.

Quanti tipi di film di serra?I filmi di serra sò cumunimenti divisi in film di serra PO, film di serra PE, film di serra EVA, è cusì secondu u materiale.

Film di serra PO: Film PO si riferisce à u film agriculu fattu di poliolefina cum'è a materia prima principale.Havi una forza di tensione alta, un bonu rendimentu d'insulazione termale, è pò prutege bè a crescita di i culturi.A forza di tensione significa chì u film agriculu deve esse tiratu strettu quandu copre.Sè a forza di tensile ùn hè micca bonu, hè facile à esse strappatu, o ancu s'ellu ùn hè strappatu à quellu tempu, u ventu forti occasionali vi causari danni à u film agriculi PO.Un bonu insulamentu termale hè u requisitu più basicu per i culturi.U cuntrollu di a temperatura è di l'umidità in u filmu agriculu hè diversu da l'ambiente fora di a film di serra.Dunque, u filmu agriculu PO hà un bonu effettu di cuntrollu di temperatura è umidità, chì hè assai utile à a crescita di i culturi è hè assai amatu da e persone.

Film di serra PE: Film PE hè un tipu di film agriculu di polietilene, è PE hè l'abbreviazione di polietilene.U polietilene hè un tipu di plastica, è u saccu di plastica chì usemu hè un tipu di pruduttu plasticu PE.U polietilene hà una stabilità chimica eccellente.U polietilene hè faciule d'esse foto-oxidatu, ossidatu termicamente, è decompostu l'ozone, è hè faciule da degradate sottu à l'azzione di i raghji ultraviolet.U negru di carbone hà un eccellente effettu di schermu di a luce nantu à u polietilene.

Film di serra EVA: Film EVA si riferisce à u pruduttu di film agriculu cù copolimeru di etilene-acetate di vinile cum'è u materiale principale.E caratteristiche di a film agricula EVA sò una bona resistenza à l'acqua, una bona resistenza à a corrosione è una alta preservazione di u calore.

Resistenza à l'acqua: micca assorbente, resistente à l'umidità, bona resistenza à l'acqua.
Resistenza à a corrosione: resistente à l'acqua di mare, à l'oliu, à l'acidu, à l'alkali è à l'altri currusioni chimichi, antibacterial, non tossicu, senza gustu è senza contaminazione.
Isulamentu termale: insulazione termica, insulazione termale eccellente, prutezzione di u friddu è rendimentu à bassa temperatura, è pò resiste à l'esposizione severa à u fretu è u sole.

Cumu sceglie u grossu di a film serra?U grossu di u film di serra hà una grande relazione cù a trasmittanza di luce è hà ancu una grande relazione cù a vita di serviziu efficace.
U periodu di usu efficace: 16-18 mesi, u gruixu di 0,08-0,10 mm hè operabile.
U periodu di usu efficace: 24-60 mesi, u gruixu di 0,12-0,15 mm hè operabile.
U grossu di u film agriculu utilizatu in serre multi-span deve esse più di 0,15 mm.

Greenhouse Film (News) (1)
Greenhouse Film (News) (1)
Greenhouse Film (News) (2)

Tempu di Postu: Jan-09-2023