• banner di pagina

Cumu sceglite a corda di spago per balla ghjusta?

A qualità di u filu d'imballaggio di fenu hè assai impurtante per a machina knotter, in particulare a dulcezza è l'uniformità.Se u filu di balle ùn currisponde micca à a macchina knotter, è a qualità hè povera, a macchina knotter serà rotta facilmente.Lo spago per pressa di alta qualità pò esse aduprata perfettamente in diversi tipi di spaghi per pressa.
1. Uniformità
In generale, a corda di imballaggio di fenu hè uniforme in grossu, è più l'uniformità hè più alta, u menu prubabile di rompe durante l'usu.
2. Allungamentu
Dopu chì a corda hè allungata è rotta, per l'allungamentu di u filu di l'imballu, u più altu l'allungamentu, u megliu a durezza di a corda.
3. Breaking Strength
Dentru u limitu elasticu di a corda, u megliu hè a forza di trazione, u più forte è più durable u filu di imballaggio, chì pò migliurà in modu efficace a qualità è l'efficienza di bundling.
4. Pesu per unità di lunghezza
U più liggeru u pesu per unità di lunghezza, u più còmuda d'utilizà, è menu usu di a pressa.
4. Articuli
U filu di pressa senza giunzioni pruvucarà menu dannu à a machina knotter.
5. Lunghezza
U più longu per u filu di l'imballatore, u più faciule hè di utilizà, è più altu hè a tarifa di balla.

Selezzione è cunsiderazione:
Duranti u prucessu di selezzione, a corda di imballaggio di fenu adattatu deve esse sceltu secondu a situazione attuale, u pesu di a balla, è u mudellu di l'equipaggiu di balle, in modu per migliurà a rata di pruduzzioni di balla è riduce i fallimenti meccanichi.In l'appiecazione, si deve ancu esse nutatu chì a balla ùn deve esse micca troppu strettu o troppu pisanti quandu balla, chì pò facilmente causà distorsioni è deformazioni di a balle, rotture è usura di e parti, è pò ancu causà a corda di balla. ruttura.

Baler Twine (News) (3)
Baler Twine (News) (1)
Baler Twine (News) (2)

Tempu di Postu: Jan-09-2023