• banner di pagina

Cumu sceglie u cinturione strapping right?

Prima di cumprà una cintura di imballaggio adattata, duvemu cunsiderà cumplettamente i seguenti aspetti:

1. Volumi imballaggio
U voluminu di imballaggio hè u numeru di merchenzie in bundle per unità di tempu, chì hè generalmente calculatu per ghjornu o ora.Scegliemu a pressa per esse aduprata secondu u voluminu di imballaggio è dopu sceglite u cinturione di imballaggio currispundenti secondu a pressa.

2. Pesu di imballaggio
Avemu bisognu di sceglie u cinturione di imballaggio adattatu secondu u pesu di u pruduttu per esse imballatu.Diverse cinture di imballaggio anu diverse tensioni di rottura.Cinture di imballaggio cumunimenti usate sò cinture di imballaggio PP, cinture di imballaggio in plastica PET, ecc. Sceglite a cintura di imballaggio secondu u pesu di e merchenzie imballate, chì hè più prezzu.

3. Prestazione di u costu
Dopu avè determinatu u tipu è a specificazione di u cinturione di imballaggio per esse usatu, avemu ancu bisognu di selezziunà un cinturione di imballaggio di bona qualità per evitari cracking è deformazione durante u trasportu, chì affettanu l'effettu di imballaggio è causanu prublemi di sicurezza;in termini di prezzu, u prezzu hè troppu bassu o più bassu di u mercatu.U cinturione di imballaggio economicu deve esse selezziunatu currettamente quandu si compra per evità prublemi cum'è a tensione bassa è u cracking faciule di a cintura compru.

Cumpetenze di compra:

1. Culore: Cinture di imballaggio d'alta qualità sò brillanti in culore, uniformi in culore è senza impurità.Tali cinture di imballaggio ùn sò micca dopate cù carbonate di calcium è materiali di scarti.U vantaghju hè chì hà una forza alta è ùn hè micca faciule di rompe durante u prucessu di imballaggio.

2. Sensazione di a manu: A cintura di imballaggio di alta qualità hè liscia è dura.Stu tipu di cinturione di imballaggio hè fattu di materiali novi, u costu hè salvatu, è ùn pruvucarà micca grandi danni à a macchina durante l'usu.

Cintura Strapping(News) (1)
Cintura Strapping(News) (3)
Strapping Belt(News) (2)

Tempu di Postu: Jan-09-2023