A rete di pesca hè un tipu di rete di plastica à alta tenacità aduprata da i piscadori per intrappulà è catturà animali acquatici cum'è pesci, gamberi è granchi in fondu à l'acqua. E rete di pesca ponu ancu esse aduprate cum'è strumentu d'isolamentu, cum'è e rete anti-squali ponu esse aduprate per impedisce à i pesci grandi è periculosi cum'è i squali d'entre in l'acque umane.
1. Lanciate a rete
A rete da lanciu, cunnisciuta ancu cum'è rete à vortice, rete à filatura è rete à manu, hè una piccula rete cunica aduprata principalmente in zone d'acqua pocu prufonda. Si lancia à manu, cù a rete chì si apre versu u bassu, è u corpu di a rete hè purtatu in acqua per mezu di piombi. A corda culligata à u bordu di a rete hè tandu ritratta per tirà u pesciu fora di l'acqua.
2. Rete da strascico
A rete à strascicu hè un tipu d'attrezzatura di pesca mobile filtrante, chì si basa principalmente nantu à u muvimentu di a nave, trascinendu l'attrezzatura di pesca in forma di saccu, è trascinendu forzatamente pesci, gamberi, granchi, crostacei è molluschi in a rete in l'acque induve passa l'attrezzatura di pesca, in modu da ottene u scopu di a pesca cù una alta efficienza di pruduzzione.
3. Rete di Senna
U circulu hè un attrezzu di pesca à rete in forma di striscia longa cumpostu di rete è corda. U materiale di a rete hè resistente à l'usura è à a currusione. Aduprate duie barche per tirà e duie estremità di a rete, poi circundate u pesciu, è infine stringhjitela per catturà u pesciu.
4. Rete da branchie
A pesca à rete da branchie hè una longa rete in forma di striscia fatta di parechji pezzi di maglia. Hè posta in l'acqua, è a rete hè aperta verticalmente da a forza di galleggiamento è di affundamentu, in modu chì i pesci è i gamberi sò intercettati è intricciati in a rete. I principali oggetti di pesca sò calamari, sgombri, pamfreti, sardine, ecc.
5. Rete da deriva
E rete da deriva sò cumposte da decine à centinaie di rete cunnesse cù attrezzatura di pesca in forma di strisce. Pò stà dritta in l'acqua è furmà un muru. Cù a deriva di l'acqua, catturerà o intriccherà i pesci chì natanu in l'acqua per ottene l'effettu di a pesca. Tuttavia, e rete da deriva sò assai distruttive per a vita marina, è parechji paesi ne limiteranu a lunghezza o ancu ne pruibisceranu l'usu.



Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2023