• banner di pagina

Cumu sceglie una tela di PVC d'alta qualità?

A tela impermeable di PVC hè una tela impermeable o a prova di umidità trattata da un prucessu speciale.U cumpunente principale di u revestimentu di PVC hè u clorur di polivinile.Allora cumu sceglie u bonu tela impermeable?

1. Apparizione
A tela impermeable d'alta qualità hà un culore assai brillanti, mentre chì a tela impermeable inferjuri ùn hà micca lucente o splendore assai sordu.
2. Peeling gradu
A tela impermeable d'alta qualità hà una struttura chjara nantu à a superficia di u tela per via di a bona fusione di a cola è a tela, è hè difficiule di scrape off the superficia.
3. Sentu
A tela di PVC impermeabile di alta qualità si sente morbida è liscia senza alcuna sensazione ruvida.A tela impermeable inferiore si sente grossa è rugosa.
4. Resistenza à l'usura
U tela impermeable d'alta qualità hè assai attentu in a proporzione di materiali.Dopu à strofinate nantu à a terra o altri oggetti duru, pò ancu ghjucà un bonu effettu impermeable.I materiali di tela impermeable inferiore ùn sò micca proporzionati bè, è a forza di tensione ùn hè micca forte.Hè propensu à a rottura è a scarsa prestazione di usura.Serà danatu dopu à attritu nantu à a terra è ùn pò micca esse usatu nurmale.

Tarpaulin PVC (News) (1)
Tarpaulin PVC (News) (2)
Tarpaulin PVC (News) (3)

Tempu di Postu: Jan-09-2023