• fu'a itulau

E fa'afefea ona filifili tapoleni PVC maualuga?

PVC tapoleni e le susu o se tapoleni e le susu po o le susu-faʻamaonia e faʻatautaia e se faiga faʻapitoa.O le vaega autu o le ufiufi PVC o le polyvinyl chloride.E fa'afefea la ona filifili le tapoleni susu lelei?

1. Folafolaga
O le tapoleni e leai se vai e sili ona lelei le lanu susulu, ae o le tapoleni e le susu e leai se iila po o le iila tele.
2. Peeling tikeri
O le tapoleni e leai se vai e sili ona lelei o loʻo i ai se mea manino i luga o le ie ona o le faʻafefiloi lelei o le kelu ma le ie, ma e faigata ona tafi ese mai luga.
3. Lagona
Ole tapoleni PVC e leai se vai maualuga e lagona le malu ma le lamolemole e aunoa ma se lagona faigata.O le tapoleni e leai se vai e lagona le mafiafia ma le talatala.
4. Fa'aofuofu tete'e
O le tapoleni e leai se vai e sili ona lelei e matua fa'aeteete i le tele o mea.A uma ona olo i luga o le eleele poʻo isi mea malo, e mafai foi ona taʻalo se aafiaga lelei e le susu.O mea tapoleni e leai ni susu e le lelei ona fa'atatau, ma e le malosi le malosi.E faigofie ona malepelepe ma le lelei le fa'aogaina o laei.O le a faʻaleagaina pe a maeʻa feteʻenaʻiga i luga o le eleele ma e le mafai ona faʻaaogaina masani.

PVC tapoleni (Talafou) (1)
PVC Tapoleni (Talafou) (2)
PVC tapoleni (Talafou) (3)

Taimi meli: Ian-09-2023