• banner di pagina

Cumu sceglie una rete d'ombra d'alta qualità?

Shade Net pò esse divisu in trè tippi (mono-mono, tape-tape è mono-tape) secondu diversi tipi di metudu di tessitura.I cunsumatori ponu sceglie è cumprà secondu i seguenti aspetti.

1. Culore
Neru, verde, argentu, blu, giallu, biancu è u culore di l'arcubalenu sò qualchì culore populari.Ùn importa micca u culore chì hè, una bona reta di parasole deve esse assai brillanti.A reta d'ombra nera hà un effettu di ombrezza è rinfrescante megliu, è hè generalmente aduprata in e stagioni d'alta temperatura è i culturi cù esigenze più basse per a luce è menu danni à e malatie virali, cum'è a cultivazione di verdura foglia verde chì includenu col, col baby, col cinese, api, prezzemolo, spinaci, etc. in u vaghjimu..

2. Odore
Hè solu cù un pocu odore di plastica, senza odore o odore peculiar.

3. Tessitura tessitura
Ci hè parechje stili di rete di parasole, ùn importa micca u tipu, a superficia di a reta deve esse piatta è liscia.

4. Tasso di sun shading
Sicondu e diverse stagioni è e cundizioni climatichi, duvemu sceglie a tarifa d'ombra più adatta (in solitu da 25% à 95%) per risponde à i bisogni di crescita di e diverse culturi.In l'estiu è in u vaghjimu, per a col è altri ligumi di foglie verdi chì ùn sò micca resistenti à a temperatura alta, pudemu sceglie a reta cù un altu ritmu d'ombra.Per frutti è ligumi resistenti à l'alta temperatura, pudemu sceglie a reta d'ombra cù un tassu di ombrezza più bassu.In l'invernu è a primavera, se per u scopu di prutezzione di l'antigelu è di u gelu, a reta di parasole cù una alta rata di ombrezza hè megliu.

5. Taglia
A larghezza cumunimenti utilizata hè 0,9 metri à 6 metri (Max pò esse 12m), è a lunghezza hè generalmente in 30m, 50m, 100m, 200m, etc. Si deve esse sceltu secondu a lunghezza è a larghezza di l'area di copertura attuale.

Avà, avete amparatu à sceglie a reta di parasole più adatta?

Shade Net (News) (1)
Shade Net (News) (2)

Tempu di Postu: 29-Sep-2022